Gratis kontroll av russebusser og russebiler

Fra 10.  til 24. april gjennomfører Statens vegvesen teknisk kontroll av russekjøretøy. Godkjent kontroll gir en godkjenningsoblat til frontruta.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Foreldremøte for Vg3 og 4PÅ - oppdatert med presentasjon fra kvelden

5. mars ønsker vi på Frogn velkommen til foreldremøte for Vg3 og 4PÅ

Besøk fra Niels Brock

Businesslinja sitt samarbeid med Danmark fortsetter. I fjor vinter besøkte vi skolen i Danmark. Nå var turen kommet til å få danskene på besøk.

KI på Frogn

Odin Hetland Nøsen fra Randaberg kommune i Rogaland viste oss hvordan kunstig intelligens kan brukes i undervisningen.

Psykiske kriser

Psykologi 1 har vært på ekskursjon til Oslo.

Besøk i Norges Bank

En stor gruppe fra økonomi og markedsføring i Vg3 besøkte Norges Bank og spillet Horisont.

Afrikamesterskapet

1STB og 2BUS har hatt et unikt tverrfaglig prosjekt i samfunnskunnskap og engelsk.

Få et innblikk i skolens daglige liv!

Åpen skole 30.01 er et spennende og inkluderende initiativ for foreldre, elever og andre interesserte. Kom på besøk mellom kl.18-20.

Foresattmøte for Vg1 og Vg2 23. januar - oppdatert med presentasjon fra kvelden.

Kjære foresatte til elever på Vg1 og Vg2,