Foresattmøte for Vg1 og Vg2 23. januar - oppdatert med presentasjon fra kvelden.

Kjære foresatte til elever på Vg1 og Vg2,

I begynnelsen av februar skal elever på Studiespesialiserende og Idrett bestemme seg for hvilke programfag de skal velge å fordype seg i. Vi kaller dette for fagvalget
Vi organiserer derfor et fagtorg denne dagen, hvor skolens lærere sitter på stands og er tilgjengelige for spørsmål. Elevene deltar her på dagtid, mens vi gjerne vil invitere alle foresatte til oss på kvelden.

Det blir en felles presentasjon for foresatte til elever på SSP og idrett om hvordan fagvalget foregår. Så er fagtorget åpent for alle foresatte. For alle foresatte er dette en fin mulighet til å møte og snakke med lærerne til ungdommene deres. Det vil også være anledning til å snakke med hver enkelt elevs faglærere om faglig nivå og trivsel.

Bilde av skolens inngangsparti. - Klikk for stort bildeVelkommen til Frogn Vgs

Dato og tidspunkt

• Dato: 23.01.2024
  • Møtetid Vg1: 18:00 – 20:00
  • Møtetid Vg2: 19:15 - 20:00

For VG1-foresatte:

• Fellesmøte i kantina: 18:00 - 18:15
  • Møte i klasserom (Business og SSR): 18:15 - 18:45
  • Presentasjon om fagvalget (SSP og Idrett): 18:15 – 18:45
  • Fagtorg og mulighet til å snakke med faglærere: 18:45 - 19:15

For VG2-foresatte:

• Fagtorg og mulighet til å snakke med faglærere: 19:15 - 20:00

Dette møtet gir dere en mulighet til å bli kjent med skolens ansatte, samt få innsikt i deres ungdoms skolehverdag. Vi oppfordrer dere til å delta aktivt og stille spørsmål.

Vi gleder oss til å møte dere og ser frem til en konstruktiv og givende kveld.

Vi takker for møtet!

Her finner du presentasjonen som ble brukt (PDF, 3 MB)

Vennlig hilsen,
ledelsen på Frogn VGS